2014. június 3.

XVI. Mfor Marketing Konferencia

Megszerezni, megtartani, elkötelezni

  • Mi lesz a magyar nyelvű tartalommal - Miért érdemes ebben a közegben hirdetni?
  • Milyen új eszközök, praktikák állnak a hirdetők rendelkezésére az üzeneteik lejuttatására?
  • A LinkedIn segítségével hogyan támogathatják a cégek az értékesítésüket
  • Esettanulmány – pénzügyi termékek értékesítése online reklámeszközök segítségével
 
Menedzsment Fórum Konferenciák
2014. június 3.XVI. Mfor Marketing Konferencia - Megszerezni, megtartani, elkötelezni
Jarl Konferenciaterem (Kinnarps Ház - 1133 Budapest, Váci út 92.)20 000 Ft + áfa

Lemaradt a konferenciáról? Nézzem meg online! A közvetítés díja 5.000 Ft+áfa. Írjon a szervezo@mfor.hu email címre és kérjen elérést a felvételhez.

Napjainkban nem csak a hétköznapokban, hanem a hirdetési felületek terén is egyre nagyobb súlyt kapnak a közösségi oldalak. A 2013-as reklámköltési statisztikákat böngészve azt láthatjuk, hogy a "hagyományos hirdetési formák" már nem növekednek tovább, miközben az olyan oldalakon, mint a Google és a Facebook további teret nyertek a klikkelés elszámolású (PPC) kampányok.
A Facebookon ezzel párhuzamosan a követőknek eljuttatott üzeneteket egyre ritkábban látják a likeolók, a közösségi oldal a fizetős megoldások felé tereli a jelenlévőket. Ráadásul a Google Adwords és a Facebook által kínált lehetőségek a kevesebb tapasztalattal rendelkezők számára meglehetősen hasonlónak tűnnek.
Óhatatlanul adódik a kérdés, hogy miként lehet ebben az állandóan változó környezetben hatékonyan megtartani és bővíteni az ügyfélkörünket, illetve annyira növelni a vásárlóink elkötelezettségét, hogy ők is egyfajta szócsövei legyenek a vállalatunknak, márkánknak.

Konferenciánkon a fent említett kérdésekkel, változásokkal előadóink segítségével esettanulmányokon keresztül szeretnénk foglalkozni, hogy a résztvevők nagyobb rálátást, tisztább képet kapjanak a jelenlegi helyzetről és a felmerülő problémák lehetséges megoldásairól.

A rendezvény 13.00-kor kezdődik, és 17.00-ig tart.

A konferencia programja, melyet szakértők mellett gyakorló vállalati marketingszakemberekkel járunk körül:

12.30-13.00        Regisztráció

13.00-13.10        Köszöntő

13.10-13.35        Miért érdemes magyar oldalakon hirdetni?
                           Szabó Ákos, értékesítési és üzletfejlesztési vezető, Adaptive Media

13.35-14.00        A LinkedIn segítségével hogyan erősíthetik a cégek
                           brandjét, illetve támogathatják az értékesítést?

                           Bánki Tamás, LinkedIn szakértő

14.00-14.25        Magyar e-kereskedők által használt online marketing
                           eszközök és azok egymásra gyakorolt hatása

                           Toba Krisztina, keresőmarketing-tanácsadó, HD marketing

14.25-14.55        Az ügyféllojalitás és vásárlásösztönzés tartalommarketinggel
                           Hinora Bálint, ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

14.55-15.20        Kávészünet

15.20-15.45        Hogyan épül össze a közösségi marketing és a
                           keresztmarketing

                           Jagodics Rita, nagykereskedelmi marketing szakértője,
                           NagykerMarketing alapítója

15.45-16.10        Esettanulmány – pénzügyi termékek értékesítése online
                           reklámeszközök segítségével

                           Marosvölgyi Péter, vezérigazgató, AEGONdirekt.hu

16.10-16.35        Esettanulmány - Hogyan egészíti ki a közösségi média a
                           hagyományos online csatornákat?

                           Berényi Konrád, internetes marketing tanácsadó
                           Onlinemarketing.hu Kft.

16.35-17.00        Ügyfélszerzés és lojalitás erősítés a Facebookon
                          
Lévai Richárd, marketing vezető, RG Stúdió Kft.

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Előadók

Szabó Ákos

Szabó Ákosértékesítési és üzletfejlesztési vezető, Adaptive Media

Bánki Tamás

Bánki TamásLinkedIn szakértő

Toba Krisztina

Toba Krisztinakeresőmarketing-tanácsadó, HD marketing

Lévai Richárd

Lévai Richárdmarketing vezető, RG Stúdió Kft.

Berényi Konrád

Berényi Konrádinternetes marketing tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.

Marosvölgyi Péter

Marosvölgyi Pétervezérigazgató, AEGONdirekt.hu

Hinora Bálint

Hinora Bálintügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group

Jagodics Rita

Jagodics Ritaa nagykereskedelmi marketing szakértője, a NagykerMarketing alapítója

XVI. Mfor Marketing Konferencia

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra