.

Iratkezelési szakértő workshop

Felkészítés az ellenőrzésre (NAV és felügyeleti szervek, hatóságok)

 
Menedzsment Fórum Konferenciák
. Iratkezelési szakértő workshop - Felkészítés az ellenőrzésre (NAV és felügyeleti szervek, hatóságok)
Canon Hungária Kft. - Oktatóterem39 000 Ft + áfa

Előbb-utóbb minden cég találkozik a NAV ellenőreivel. Az ellenőrzés része a tárolt, illetve őrzött eszközök, iratok vizsgálata is. Ha van is könyvelője, akkor is az Ön kötelezettsége az iratanyag megőrzése. Akár 5 évnyi iratanyag összegyűjtése, előkeresése nem kis feladat – Ön most is nyugodtan várhatja az ellenőrzést?

A NAV (és a többi hatóság, felügyeleti szerv) az ellenőrzések során a vállalkozásnál fellelhető bizonylatok és dokumentumok megfelelő, rendezett állapotban történő átadását várja el, több évre visszamenőleg is: egyetlen eltűnt számla akár több százezer forintos bírságot is eredményezhet!

Az iratkezelés azonban a törvényi megfelelésen túl több és elégedettebb ügyfelet is jelenthet: egy megfelelő iratkezelési, dokumentumkezelési rendszer (az elektronikus és a papír alapú adminisztráció összehangolása) akár 30-40 %-kal hatékonyabbá teheti az üzleti folyamatok nélkülözhetetlen adminisztrációját.

"Tisztelt Szervezők!
Csak gratulálni tudok Önöknek! Teljes megelégedettséggel vettünk részt ezen az előadáson. Mind a szervezés, mind pedig az előadó nagyon sikeresnek bizonyult. Az előadás végig érdekfeszítő volt, annak ellenére, hogy sok mindent magában foglalt, és kevés idő állt a rendelkezésre. Az előadó színes egyénisége, tudása és szakértelme viszont mindent ellensúlyozott. Nagyon tetszett, ahogy felhívta a figyelmünket a vizsgakérdések jegyzetelésére. Sokat segített ezáltal, amit ezúton is köszönünk neki.
Egyúttal megemlíteném a csoport tagjainak hozzáállását is. Azt hiszem, mindenki részéről ott volt a tudásvágy és a beszélgetések között oldott, jó hangulat alakult ki.
Ha lehet kívánni, akkor csak ilyen és ehhez hasonló társaságot kívánnék mindannyiunknak a legközelebbre is! Köszönet Mindenkinek!"

Jelentkezzen Iratkezelési szakértő tanfolyamunkra, vizsga-, és névjegyzékbe kerülési lehetőséggel!

A tanfolyam célja

Az iratkezelési szakértő tanfolyam célja szakmai ismeretek átadása egy vállalkozás munkatársai számára. Olyan szakemberek felkészítése, akik alaposan tisztában vannak az iratkezelés fogalomrendszerével. Ismerik, hogy egy szervezet számára milyen megoldások állnak rendelkezésre az iratkezelés területéhez kapcsolódóan. Ez a munkatársak ismerni fogják az iratkezelés jogi, technikai és gyakorlati megvalósítási hátterét, költségeit és hasznait, illetve az ellenőrzési tapasztalatokat.

Bemutatjuk az iratkezelés hatását a szervezeti folyamatokra, az értékesítésre és az árbevétel növelésére, illetve a szervezeti költségek csökkentésére.

Csak nálunk: segítjük a gyakorlati alkalmazást, felkészítjük Önt, hogy hogyan készülhet fel egy hatósági ellenőrzésre.

Amit tanfolyamunkon kap

- teljes és időálló áttekintést az iratkezelésről és gyakorlati alkalmazásáról,
- jegyzeteket elektronikus formában (igény esetén egy éven keresztül megkapja az új tanfolyamok legfrissebb jegyzeteit),
- vizsgalehetőség (sikeres vizsga esetén tanúsítvány – egyéb esetben látogatási igazolás),
- szakmai névjegyzékbe kerülés,
- iratkezelési szakértő tanfolyamunkat elvégzett szakemberek közössége,
- egy jó kávéval vagy teával indulunk, és olyan támogató, családias légkört biztosítunk, amelyben minden kérdését, akár a legtriviálisabbat is felteheti – és választ is kap
rá,
- igény esetén teljes ellátás az oktatás napján (kérjük, hogy különleges étkezési igényét jelezze előre, köszönjük!),
- ÚJ! a tanfolyam résztvevőjét delegáló szervezet LOGÓT kap a szervezethez bekerült szakmai tudásról, kompetenciáról (az elvégzett tanfolyamról), amelyet felhasználhat értékesítésnövelésre, vagy ügyfélbizalomerősítésre!

Kinek ajánljuk

A tanfolyam alapvetően felhasználók (gyakorlati szakemberek, ügyintézők, döntéshozók, döntéselőkészítő munkatársak stb.) számára készült és gyakorlatiasan, érdekesen mutatja be az iratkezelést, szabályszerűségeit, kialakításának lépéseit.

Oktatásunk hasznos az iratkezelés fogalmaival most ismerkedő szakmai vezetők, üzletágvezetők, ügyvezetők, termékfelelősök, folyamatgazdák, minőségirányítással foglalkozók számára,- illetve azok számára is, akik csak követni szeretnék az idők folyamán bekövetkezett változásokat és összefoglaló naprakész ismeretekre szeretnének szert tenni.

A kiscsoportos oktatás miatt a helyek száma korlátozott, jelentkezések elfogadása a beékezések sorrendjében.

Helyszín

Budapest – Canon Hungária Kft. Oktatóterme, 1031 Budapest, Záhony u. 7. (A leginspirálóbb és kreatívabb iroda-koplexum, kellemes, nyugodt környezetet kínál a tanuláshoz).

Előadók

Olyan oktatókat és partnereket választottunk az Ön számára, akik saját területüknek elismert szakemberei és emellett az Ön nyelvén beszélnek: képesek érthetően, a felhasználók számára érdekesen átadni az anyagot.
Kérjük, hogy a jelentkezési lapon a kedvezményét ne felejtse el érvényesíteni – a kedvezmény mértékének, százalékos értékének és jogcímének feltüntetésével!
A jelentkezés regisztrálásáról visszaigazolást küldünk és ezt követően minden szükséges tudnivalóról, fontos információról folyamatosan tájékoztatjuk.

A kiscsoportos oktatás miatt a helyek száma korlátozott, jelentkezések elfogadása a beérkezések sorrendjében történik.

A tanfolyam csak megfelelő létszám mellett indul és a jelentkezők elégedettsége miatt a változtatás jogát fenntartjuk – köszönjük ezek figyelembevételét.

Részvételi szándékát kérjük, hogy mindenféleképp jelezze, akkor is, ha az engedélyezés/adminisztráció elhúzódik – ekkor regisztráljuk Önt és fenntartjuk a helyét.

Tervezett tematika (tegye fel kérdését oktatónknak!)

Az iratkezeléssel kapcsolatban Önnek, munkatársainak is tudnia kell:
- Átfogó naprakész, rendszerezett ismeret, teljes gyakorlati áttekintés az iratkezelés jelentőségéről (költség-haszon elemzésekkel)
- Hol tart most az iratkezelés, az elektronikus ügyintézés, a digitalizálás és mire számíthatunk a közeli jövőben? (rövid áttekintés)
- Az iratkezelés általános követelményei: gyakorlati módszerek a napi adminisztráció hatékonnyá tételéhez – a beérkező, kimenő és belső iratok kezelése
- Az iratkezelés folyamatai: átvétel, felbontás, ellenőrzés, érkeztetés
- Az iratkezelés folyamatai: iktatás, szignálás, kézbesítés, határidő-nyilvántartás. Hatékony nyilvántartás-kezelés: iktatókönyvek, kézbesítőkönyvek
- Elektronikus iktatás és dokumentumkezelés
- Kézi (operatív) irattár működtetése – a rend kialakítása és megtartása
- Központi irattár működése – irattári forgalom, selejtezés, levéltárba adás, megsemmisítés
- Ügyviteli alapismeretek, ügyiratkezelés, ügyintézés, elektronikus ügyintézés alapismeretek.
- Az Iratkezelési szabályzat és az Irattári terv
- Az elektronikus archiválás – a törvényi háttér. A hosszú távú megőrzés. Az archiválási szolgáltatás,
az archiválási szolgáltató.
- Az elektronikus aláírás és az elektronikus számla – alapismeretek
- A kritikus munkafolyamatok támogatása szkenneléssel, digitalizálással. Az „igazi” dokumentumszkennerek és jellemzőik
- Gyakorlati útmutató – felkészülés a NAV ellenőrzésre: mit vizsgál(hat) a NAV és hogyan készüljön rá?
- Gyakorlati útmutató – mibe kerül és hogyan működtethető költséghatékonyan egy rendszer?
- A törvényes és hatékony iratkezelés kialakítása - gyakorlati útmutató: hogyan kezdjük el és merre haladjunk? Hatékony elektronikus és fizikai (papír alapú) dokumentumkezelés.
- Összefoglalás és kérdések-válaszok – segítség az elektronikus dokumentumkezeléshez, fizikai iratkezeléshez, szabályzatkészítéshez
- Konzultáció, kérdések-válaszok
- Választható vizsga

Részvételi díj

HUF 39.000,- + ÁFA/fő + vizsgadíj HUF 10.000,- + ÁFA/fő, amely tartalmazza az elektronikus szakmai anyagot (prezentációt és jegyzetet).

Kedvezményes ár: HUF 29.000,- + ÁFA (+ HUF 5.000,- + ÁFA kedvezményes vizsgadíj). (A kedvezményes jelentkezés határideje 2017. április 21., kérjük, hogy tájékozódjon elérhetőségeinken – köszönjük!) Igény esetén az ellátás költségét (általában HUF 3.000 Ft + ÁFA/fő) külön soron, közvetített szolgáltatásként tüntetjük fel a számlán.

A tanfolyam minőségének biztosítása érdekében, a hallgatók érdekeit figyelembe véve a változtatás jogát fenntartjuk.

Elérhetőségek
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
fodor@mfor.hu

Menedzsment Fórum Konferenciák
Vissza a főoldalra